Náplň tvého dne
Co tě u nás čeká?
- aktivní komunikace s klienty (v českém, anglickém, příp. německém či polském jazyce) - informovat je o našich službách a prodávat jim výukové lekce naší lyžařské školy,
- účtování plateb v registrační pokladně a vedení provozní pokladny,
- v roli asistenta vedoucího střediska se podílíš na provozu konkrétního střediska.
Tvé zkušenosti a znalosti
Klíčové dovednosti
pro tuto pozici
- máš výborné komunikační schopnosti,
- nebojíš se aktivně mluvit alespoň jedním cizím jazykem (AJ, NJ na úrovni min. B2),
- vystupuješ příjemně, vstřícně při osobním i telefonickém kontaktu s klienty,
- jsi flexibilní, dokážeš samostatně řešit problémy,
- máš chuť pracovat na svých prodejních dovednostech a jazykové vybavenosti,
- máš týmového ducha, protože ve výsledku jsme všichni na jedné lodi.
Máš co potřebujeme?
Pak ti nabízíme
- nástupní mzdu od 30 000 Kč + provizní odměny na základě prodejů + proplacené přesčasy i svátky,
- zaměstnanecký celosezónní skipas za 500 Kč plytný ve všech střediscích TMR + stravenky,
- ubytování zdarma,
- existují příležitosti kariérního růstu, praxe v zahraničí a dalšího rozvoje (školení osobních dovedností a jiné workshopy),
- můžeš se účastnit spousty místních eventů a sportovních akcí,
- nástup možný od 1.12.2023.